Помощ и информация за потребителите

Как да купя от jmt.bg

Пазаруването от jmt.bg е наистина бързо и удобно. За целта трябва да преминете през следващите 3 стъпки:

  1. Избор на продукти

    Сайтът разполага с изключително богата функционалност за търсене, филтриране и сортиране на продуктите. Изборът на продукти става от бутона "КУПИ". Когато кликнете върху него ще забележите, че от съответния продукт се добавя 1бр. във Вашата количка, а бутонът променя цвета си. Ако желаете да поръчате цяла компютърна конфигурация, можете да използвате конфигуратора, след което да кликнете на бутона "добави в количката".

  2. Преглед на избраните продукти в количката

    По всяко време можете да преглеждате и променяте съдържанието на своята количка, като кликнете на нея (горе в дясно).

  3. Изпращане на поръчка

    След като прегледате съдържанието на своята количка и се уверите, че желаете да поръчате именно продуктите в нея, натиснете бутона "Поръчай", за да отидете в страницата "Поръчка". Тук трябва да опишете точно и ясно данните за контакт с Вас, адрес и условия за доставка и др. Моля, пишете на кирилица.

Цени за доставка

  • Доставката е безплатна за поръчки над 99.99 лв. с ДДС.
  • Цената за доставка на поръчки до 99.99 лв. с ДДС. е 4.50 лв.
  • Доставката на продукти до офиса на фирмата в гр. София, ж.к. Дианабад е безплатна независимо от стойността на поръчката.

JMT.bg си запазва правото в изключителни случаи да откаже безплатна доставка.



Условия за доставка

  • Поръчките се обработват и изпращат само в официални работни дни.
  • Изпращането на пратка с куриер става по възможност в деня на получаването на поръчката или в най-близкия работен ден.
  • Срокът за доставка е до 4 работни дни в зависимост от графика на обслужване на съответната куриерска компания. Някои малки населени места се обслужват веднъж или два пъти седмично.



Варианти за доставка

Поръчаните продукти можете да получите от офиса на фирмата или с доставка по куриер. Това определяте Вие при изпращането на поръчка.

  1. Получаване от офиса на фирмата в гр. София

    Доставката на продукти до нашия офис става в рамките на същия или следващия работен ден напълно безплатно. В случай, че се появят усложнения, наш служите ще се свърже с Вас, за да Ви уведоми за това. Моля, имайте в предвид, че не всички продукти от каталога в сайта ни се намират на склад в офиса.

  2. Доставка до офис на куриер

    Клиентът посочва куриерска компания и адреса на офис.

    Препратки към сайтовете на куриерските компании, с които работим:
    Лео Експрес
    Еконт Експрес
    Спиди
    Директ куриер (София)

  3. Доставка до адрес на клиента

    Доставката се извършва до адрес, посочен от клиента с куриерска компания, избрана от JMT.bg.

Начини на плащане

  1. В брой при получаване

    Изберете този начин на плащане, ако желаете да платите в брой независимо дали ще получите стоката в нашия офис или по куриер (с наложен платеж).

  2. В офиса на JMT през POS терминал

    С дебитна или кредитна карта можете да платите само в офиса ни!

  3. В офиса на JMT с ваучери

    Работим с ваучери SODEXO. Можете да платите с тях само в офиса ни в гр. София.

  4. По банков път

    Ако желаете да платите по банков път, не забравяйте да посочите номера на Вашата поръчка. Имайте в предвид, че стоката ще бъде изпратена след постъпване на сумата в нашата банкова сметка.

Гаранционни условия

Всички продукти представени в сайта са нови и отговарят на всички технически изисквания. За тях важат гаранционните условия на съответните производители. Изключения може да има единствено, ако за конкретен продукт изрично не е упоменато друго.

Клиентът получава Гаранционна карта/приемо-предавателен протокол при предаване на закупената стока.

Монтажът на компоненти и отговорността за правилното му извършване се поемат от клиента, освен ако не е бил извършен в сервиза на фирма JMT.

Гаранционното обслужване се извършва изцяло в офиса на фирма JMT.

Транспортирането на продукти до сервиза ни във връзка с гаранционно обслужване е ангажимент на клиента. Всички транспортни разходи в тази връзка са за сметка на клиента.

Гаранционният срок отпада в случаите, когато:

  • модулите са транспортирани, експлоатирани или съхранявани неправилно;
  • се установи погрешен монтаж по вина на клиента;
  • се установи опит за отстраняване на дефекта от неоторизирани от фирмата лица;
  • се установят удари, притискания, надрасквания, външни механични дефекти, корозии от агресивни среди, хлебарки и други състояния на продукта възпрепятстващи нормалната му работа;

Услугите, свързани с отстраняване на неизправности причинени от компютърни вируси и/или други фактори от софтуерен характер се извършват срещу заплащане без оглед на гаранционните условия и срок.

Нагоре