0 бр.
0.00 лв.

Помощ и информация за потребителите

Как да купя от jmt.bg

Пазаруването от jmt.bg е наистина бързо и удобно. За целта трябва да преминете през следващите 3 стъпки:

  1. Избор на продукти

    Сайтът разполага с изключително богата функционалност за търсене, филтриране и сортиране на продуктите. Изборът на продукти става от бутона "КУПИ". Когато кликнете върху него ще забележите, че от съответния продукт се добавя 1бр. във Вашата количка, а бутонът променя цвета си. Ако желаете да поръчате цяла компютърна конфигурация, можете да използвате конфигуратора, след което да кликнете на бутона "добави в количката".

  2. Преглед на избраните продукти в количката

    По всяко време можете да преглеждате и променяте съдържанието на своята количка, като кликнете на нея (горе в дясно).

  3. Изпращане на поръчка

    След като прегледате съдържанието на своята количка и се уверите, че желаете да поръчате именно продуктите в нея, натиснете бутона "Поръчай", за да отидете в страницата "Поръчка". Тук трябва да опишете точно и ясно данните за контакт с Вас, адрес и условия за доставка и др. Моля, пишете на кирилица.

Цени за доставка

  • Доставката е безплатна до адрес на територията на република България за поръчки над 99.99 лв. с ДДС.
  • Цената за доставка на поръчки до 99.99 лв. с ДДС. е 6.00 лв.
  • Доставката на продукти до офиса на фирмата в гр. София, ж.к. Дианабад е безплатна независимо от стойността на поръчката.

JMT.bg си запазва правото в изключителни случаи да откаже безплатна доставка.



Условия за доставка

  • Поръчките се обработват и изпращат само в официални работни дни.
  • Изпращането на пратка с куриер става по възможност в деня на получаването на поръчката или в най-близкия работен ден.
  • Срокът за доставка е до 4 работни дни в зависимост от графика на обслужване на съответната куриерска компания. Някои малки населени места се обслужват веднъж или два пъти седмично.

Във връзка с извънредната ситуация в страната е възможно известно забавяне на доставките!




Варианти за доставка

Поръчаните продукти можете да получите от офиса на фирмата или с доставка по куриер. Това определяте Вие при изпращането на поръчка.

  1. Получаване от офиса на фирмата в гр. София

    Доставката на продукти до нашия офис става в рамките на същия или следващия работен ден напълно безплатно. В случай, че се появят усложнения, наш служите ще се свърже с Вас, за да Ви уведоми за това. Моля, имайте в предвид, че не всички продукти от каталога в сайта ни се намират на склад в офиса.

  2. Доставка до офис на куриер

    Клиентът посочва куриерска компания и адреса на офис.

    Препратки към сайтовете на куриерските компании, с които работим:
    Лео Експрес
    Еконт Експрес
    Спиди
    Директ куриер (София)

  3. Доставка до адрес на клиента

    Доставката се извършва до адрес, посочен от клиента с куриерска компания, избрана от JMT.bg.

Начини на плащане

  1. В брой при получаване

    Изберете този начин на плащане, ако желаете да платите в брой независимо дали ще получите стоката в нашия офис или по куриер (с наложен платеж).

  2. В офиса на JMT през POS терминал

    С дебитна или кредитна карта можете да платите само в офиса ни!

  3. По банков път

    Ако желаете да платите по банков път, не забравяйте да посочите номера на Вашата поръчка. Имайте в предвид, че стоката ще бъде изпратена след постъпване на сумата в нашата банкова сметка.

  4. На лизинг

    Бърза и удобна процедура по кандидатстване и оформяне на всички документи. Работим с UniCredit и TBI bank.

Гаранционни условия

Всички продукти представени в сайта са нови и отговарят на всички технически изисквания. За тях важат гаранционните условия на съответните производители. Изключения може да има единствено, ако за конкретен продукт изрично не е упоменато друго.

Клиентът получава Гаранционна карта/приемо-предавателен протокол при предаване на закупената стока.

Монтажът на компоненти и отговорността за правилното му извършване се поемат от клиента, освен ако не е бил извършен в сервиза на фирма JMT.

Гаранционното обслужване се извършва изцяло в офиса на фирма JMT.

Транспортирането на продукти до сервиза ни във връзка с гаранционно обслужване е ангажимент на клиента. Всички транспортни разходи в тази връзка са за сметка на клиента.

Гаранционният срок отпада в случаите, когато:

  • модулите са транспортирани, експлоатирани или съхранявани неправилно;
  • се установи погрешен монтаж по вина на клиента;
  • се установи опит за отстраняване на дефекта от неоторизирани от фирмата лица;
  • се установят удари, притискания, надрасквания, външни механични дефекти, корозии от агресивни среди, хлебарки и други състояния на продукта възпрепятстващи нормалната му работа;

Услугите, свързани с отстраняване на неизправности причинени от компютърни вируси и/или други фактори от софтуерен характер се извършват срещу заплащане без оглед на гаранционните условия и срок.

Нагоре